خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج نمایشگاهی از انواع مواد غذایی، صنایع دستی و هنری، محصولات خانگی، ملزومات عفاف و حجاب از آثار کارآفرینان شهر گلدشت افتتاح و در معرض دید عموم قرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۵۸۲۸۹
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه نجف آباد استانداصفهان، به مناسبت هفته بسیج نمایشگاهی از انواع مواد غذایی، صنایع دستی و هنری، محصولات خانگی، ملزومات عفاف و حجاب از آثار کارآفرینان شهر گلدشت افتتاح و در معرض دید عموم قرار گرفت.

در این نمایشگاه که از سوی حوزه مقاومت بسیج ام الائمه شهر گلدشت و با همکاری دفتر امام جمعه و شهرداری گلدشت بر پا شده کارگاههای آموزشی با حضور مشاور و اساتید در زمینه های مختلف برگزار و مشاوره های رایگان حقوقی و آموزش های لازم در غرفه های آموزش هنری، صنایع دستی، صنایع تبدیلی، گل و گیاه، حجاب و عفاف، تولیدات خانگی، خیاطی، خوراکی و غذاهای محلی، فرزندآوری، ازدواج، طب اسلامی، میز خدمات پزشکی، آموزش فیروزه کوبی و رزین، عروسک بافی، کیک، دسر و شیرینی به علاقمندان و مراجعان داده شد.

سرهنگ پاسدار هوشنگ نوابی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد در مراسم افتتاحیه نمایشگاه اظهار کرد: بسیج سازندگی تا کنون در حوزه های مختلف اقدامات خوبی در راستای کمک به مردم نیازمند،پیشرفت و توسعه منطقه انجام داده است.

وی بیان کرد: هفته بسیج فرصت خوبی برای برخی از این خدمات و تلاش ها است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار